loading...
خواستنیـ آ | مجله تفریحی سرگرمی
خواستنیـ آ بازدید : 249 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یه چیز ساده و واضح که همه دانشمندان قبول کردن و طبق تمامی افرادی که دم از آگاهی میزنن پذیرفته شدس

هم دین مداران پذیرفتن و هم دانشمندان غیر دینی

و اون چیزی نیست جز علت و معلول

پیش خودم فکر میکردم اگر میتونستم بحد شیر قوی بودم چی میشد

اگر میتونستم بحد یوزپلنگ سریع بودم

اگر بحد عقاب بینایی قوی داشتم

اگر بحد خفاش گوش داشتم

یه چند تا مثال گیاهی بزنم

بحد درختان میوه دار بچه میداشتم

بحد درخت صرو پر سر صدا بودم

بحد درخت صنوبر قد داشتم

بحد درخت بید انعطاف پذیر بودم

بحد درختان مناطق بیابانی محکم بودم

بحد چمن سریع بچه دار میشدم

بحد علفهای هرز قابلیت رشد داشتم و هر جا میگذاشتنم سبز میشدم

بحد موز و نارگیل ... دوست داشتنی بودم

و....

اخ ای جان اگر این خصوصیات رو یکجا و یا حداقل هر وقت دلم میخاست داشتم چی میشد؟

بعضیا میگن اگر اگر نکنید ولی من کردم و دری بروم باز شد

واقعا روزی که باز شد داشتم از خوشحالی بال در میاوردم

واسه همین برای شمام باز میکنم و هر کدوم از خصوصیاتی که از گیاهان ویا حیوانات میخاید رو براتون به ارمغان میاره ولی کمی زمان میبره

اینو یادت باشه که بدن هر شی - چه گیاه و چه حیوان - هر خصوصیتی داره ناشی از یک علت ویا چند علته

چون معلول بدون علت نمیتونه باشه

هر خصوصیتی از حیوان ویا گیاه دیدی صد در صد در بدن اون گیاه ویا حیوان هست

اگر میخای اون خصوصیت رو دارا بشی پس باید به بدنت انتقال بدی

ورودی بدن شما 3 چیزه

1 دهان

2 بینی

3 پوست

پس یه مقدار از اون موجودی که میخای خصوصیتشو بگیری رو بردار و بجوشون وبعد در بخارش نفس و خودشو بخور و مقدار زیادی رو بعد شستشوی کامل بدن به بدنت بمال و بعد چند دقیقه دوبار دوش بگیر تا بعد مدتی شاهد علایم معجزه اسا بشی

تذکر

حیواناتی که نر هستن رو خانوما نخورن چون مشکل پیش میاد و بلعکس

این مشکل چون دیگه عادی شده و پر دردسر پس میگم

مردها ماده ها رو نخورن و الا بچه دار نمیشن

زنها نر هارو نخورن والا بچه دار نمیشن

زنها از حیوانات ماده ای که بچه دار میشن استفاده کنن و تا زمانی که یک بار بچه نزاییدن استفاده نکنن

مردها از خروسی استفاده کنن که حداقل یک بار با 8 مرغ بوده باشه و هیچ خروسی در بین نباشه

اگر گیاهی نر و ماده داره باز بهمین شکل

ساده ترین راه اینه که از جوشونده گیاهان هرز مثل چمن استفاده کنین ویا هر گیاهی که زود تکثیر میشه ویا زود میوه میده اونوقت بروی شمام تاثیر میگذاره

 

سوالی بود درخدمتم

شاید تصحیح ویا بیشترش کنم پس تاریخ میزنم که فلان موقع ویرایش شد
تشــــــــــــــــــــــکر از وقت خوندنتون
برچسب ها طب , طبابت , دارو , شفا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,111
  • بازدید ماه : 2,959
  • بازدید سال : 19,811
  • بازدید کلی : 2,406,577