loading...
خواستنیـ آ | مجله تفریحی سرگرمی
خواستنیـ آ بازدید : 142 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)


دانلود بازی ورزشی و مهیج بسکتبال NBA Live 08

NBA Live نام بازی شبیه سازی شده ورزش بسکتبال می باشد که شما میتوانید آنرا در کامپیوتر خود انجام دهید. این بازی توسط کمپانی معروف EA ساخته شده که اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری سایر محصولات این کمپانی مانند سری مسابقات جنون سرعت را می شناسند. در این بازی شما لذت مسابقات بسکتبال NBA را به خوبی تجربه خواهید نمود. همچنین تمامی قوانین ورزش بسکتبال در این بازی حکم فرماست و به محض خطا داور با سوت زدن بازی را متوقف میسازد تا تیم خطا کار را جریمه کند. یکی دیگر از نکاتی که در این بازی مشاهده می شود حرکت طبیعی بازیکنان است در واقع بازیکنان به طور طبیعی با توپ بازی می کنند و در هنگام حمل توپ و همچنین پرتاپ استیل بدن آنها کاملآ به شکل طبیعی طراحی شده به گونه ای که گویی بازی کاملآ طبیعی است. شما میتوانید با انتخاب تیم مورد نظرتان وارد لیگ NBA در این بازی شوید و با انجام مسابقات مختلف به مقام اول این سری مسابقات دست یابید.

خواستنیـ آ بازدید : 159 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جالب و زیبای پرنده آزاری Flugratten

امروز یک بازی متفاوت و هیجان انگیز با نام Flagratten را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم،همان طور که از کاور و تصاویر بازی معلوم است با یک تیرکمان هفت شکل که معروف به تیرکمان دوشاخ است، مثل دوران بچگی پرنده های بیچاره را مورد هدف قرارمی دهید، بعد از هدفگیری درست می توانید قدرت زدن را نیز تنظیم کنید، با زدن هرپرنده امتیاز می گیرید و رفته رفته مراحل پیچیده تر و سخت تر می شود. بازی کم حجم بوده و برای اجرای آن نیازی به سخت افزار آنچنانی نیست،

تصاویری از محیط بازی

Flugratten ScreenShot 1

Flugratten ScreenShot 2

Flugratten ScreenShot 3

Flugratten ScreenShot 4

خواستنیـ آ بازدید : 157 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم سورتمه رانی Line Reader

تیم ایرانیان دانلود با یک بازی متفاوت در خدمت شماست. بازی سورتمه رانی که نسخه قبلی آن نیز طرفداران زیادی داشت، کم حجم بوده و در عین حال می تواند ساعتها شما را پشت کامپیوتر مشغول کند. بازی سبکی فانتزی دارد و برای حل برخی از مسائل مربوط به راه ها باید از فکر و هوش خود استفاده کنید. همانند نسخه قبلی مسائلی مربوط به طرز انتخاب راه ها و طی مراحل بازی توسط استاد بازی یعنی TechDawg رائه می شود تا بازی سبکی جدید به اسم ورزشی – فکری داشته باشد. بازی 3 نوع سبک داستانی، مانور آزاد و معمایی دارد، که در قسمت داستانی باید معماهای استاد را حل و با سورتمه رانی به طی مراحل بپردازید. مانور آزاد که بهترین بخش بازی محسوب می شود و باید با سورتمه خود مانورهای هیجان انگیز روی کوه های یخی یا برفی انجام دهید. و درقسمت معمایی نیز خود می توانید به طراحی معماهایی بپردازید و حتی آنها را در اینترنت به اشتراک بزارید. مراحلی با خطوط جدید به بازی اضافه شده است و صداهای طبیعی کمک به جذابیت بیشتر بازی می کند. 

خواستنیـ آ بازدید : 179 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی مهیج بولینگ The Honeymooners Bowling

The Honeymooners Bowling یکی دیگر از بازی های شبیه سازی شده ورزشی می باشد که میتوان آنرا در کامپیوتر انجام داد. این بازی که برگرفته از ورزش بولینگ بوده به شما این امکان را می دهد که در محیطی مجازی اقدام به انجام این بازی مهیج کنید. شما در این بازی در هر مرحله یکی از بازیکنان دلخواهتان را انتخاب می کنید و وارد مسابقه می شوید. در این بازی شما باید با توپی که در اختیار دارید اقدام به انداختن 10 مهره ای که در جایگاه قرار دارند کنید و امتیاز کامل هر مرحله را کسب نمایید. همچنین این بازی را میتوان به صورت یک نفره و چند نفره انجام داد. پخش مورزیک بسیار جذاب و همچنین دارا بودن بازیکنان با شکل های خنده دار و جالب از جمله ویژگی های این بازی به شمار میرود. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 


برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی

خواستنیـ آ بازدید : 142 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جالب فوتبال دستی Foosball Maniac

Foosball Maniac یک بازی بسیار جالب و شبیه سازی شده از فوتبال دستی می باشد. همانطور که می دانید یکی از بازی های مهیج دو نفره فوتبال دستی است که از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. این بازی نسخه شبیه سازی شده فوتبال دستی بوده و شما با استفاده از آن قادرید تا در کامپیوتر خود فوتبال دستی بازی کنید. محیط این بازی به صورت کاملآ سه بعدی میباشد و کاربر می تواند از موس و کیبورد برای بازی کردن استفاده کند. همچنین برای انجام این بازی سرعت و دقت بسیار زیادی نیاز است چرا که شما در یک لحظه باید تصمیم بگیرید برای ضربه به توپ از کدام بازیکن استفاده کنید تا بتوانید توپ را وارد دروازه حریف نمایید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی

خواستنیـ آ بازدید : 184 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

حاشیه هایی از دیدار اهالی فرهنگ با رییس جمهوری

 

به گزارش افکارنیوز، شامگاه چهارشنبه 18 دی ماه هم برای اهالی فرهنگ و هنر هم برای مرد اول دولت شبی متفاوت و از جنس صمیمت و حرف های بی پرده بود.

طبق مراسمی که با هماهنگی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد ریاست جمهوری تدارک دیده شده بود نخستین دیدار رسمی و جامع اهالی فرهنگ با حسن روحانی رییس جمهوری در تالار وحدت برپا شد و طی آن نمایندگانی از شعر و ادب، موسیقی، تجسمی، سینما و تئاتر به بیان دیدگاه ها و مسایل و مشکلات صنفی خود در حضور مرد اول دولت و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند.

 

 

تعداد صفحات : 62

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,148
  • بازدید ماه : 2,996
  • بازدید سال : 19,848
  • بازدید کلی : 2,406,614