loading...
خواستنیـ آ | مجله تفریحی سرگرمی
خواستنیـ آ بازدید : 664 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری مسابقات المپیک پکن Beijing 2008

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

روح واقعی و حس شرکت در مسابقات المپیک در میان هیاهوی تماشاگران را با بازی تحت عنوان Beijing 2008 برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم. این بازی یکی از بازی های محبوب و مشهوری که مربوط به مسابقات المپیک می باشد و گیمر در قالب تیم کشور خود باید وارد میدان مسابقات شده و برای کسب مدال قهرمانی تلاش کند. بازی با اینکه مربوط به سال 2008 است اما تا کنون از لیست بازی های پرطرفدار خارج نشده است. گرافیکی فوق العاده در بازی به چشم می آید که باعث خواهد شد تجربه شرکت در یک المپیک واقعی و زیبا را کسب کنید. به گفته Eurocom Ent کمپانی طراح و سازنده، این بازی به گونه ای نظم دهی و طراحی شده است که از دست دادن یک لحظه از بازی برابر با باخت است و به عبارتی سرعت حرف اول را در Beijing 2008 می زند. قدرت استفاده از سرعت و عکس العمل بازیکنان در این بازی با دقت تمام و به طور حرفه ای سنجیده خواهد شد و شما برای کسب مقام به دقت و تمرکز و همچنین عکس العمل سریع نیاز دارید. در بازی بیش از 30 نوع رقابت و مسابقه رسمی با کشورهای بین المللی وجود دارد. بیش از 10 ورزشگاه معروف و مجهز در این بازی وجود دارد که هریک بطور زیبایی شبیه سازی و طراحی شده است. رشته هایی همچون دو میدانی، دوچرخه سواری، جودو، کنگفو، تنیس، ژیمناستیک و دیگر رشته های رسمی المپیکی در بازی به چشم می خورد. بازی زیبایBeijing 2008 توسط کمپانی نام آشنای Sega منتشر شده است. این بازی زیبا بنابه درخواست کاربران عزیز آماده شده است و تابه حال در دیگر سایت های ایرانی نسخه جاوا (برای موبایل ) و Xbox و PS2 را دیده اید و نسخه PC آن برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است که هم اکنون می توانید آن را دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Beijing 2008 ScreenShot 1

Beijing 2008 ScreenShot 2

Beijing 2008 ScreenShot 3

Beijing 2008 ScreenShot 4


خواستنیـ آ بازدید : 199 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب تنیس تاپ اسپین Top Spin 1

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

بازی زیبای Top Spin یک تجربه کامل از بازی تنیس است که شما می توانید با یک مربیگری حرفه ای، تنیسر خود را به یکی از بهترین های زمین تنیس مبدل کنید و همچنین می توانید بصورت آنلاین بازی را با رقیبان خود در سطح جهان اجرا کنید. در تاپ اسپین با 16 تنیسر حرفه ای برترجهان می توانید به رقابت با حریفان بپردازید. خصوصیات بازیکنان مشهور و تنیسرهای محبوب و قدیمی در این بازی بطور زیباییشبیه سازی شده است، که پیت سمپرس آمریکایی، مارتینا هینگس سوئیسی و قهرمان تنیس شانگهای لیتون هیویت از جمله آن هاست. در ابتدای بازی یک بازیکن نیرومند برای خود برگزینید، تمرینات و حرکات لازم را به وی بیاموزید و همراه وی تا پایان تورهای جهانی و یا مجازی در میدان حضور داشته باشید. امکان بازی ۲ نفره نیز وجود دارد، به عبارتی شما همیار تنیس باز خود را که هوش مصنوعی بالایی نیز دارد انتخاب کنید تا درمقابل دوتن از دیگر تنیس بازان، به رقابت پرداخته و برای فتح جام تلاش کنید. رنگ بندی زیبای محیط بازی، گرافیکی فوق العاده عالی با وضوح بالا، گیم پلی عالی و شبیه سازی قدرتمند همه و همه باعث خواهد شد تا یک تجربه فراموش نشدنی در زمین تنیس را کسب کنید. نسخه 4 تاپ اسپین که برای کنسول های بازی ارائه شده است و نسخه دو آن نیز برای PC منتشر شده است و نسخه یک آن که هم اکنون پیش روی شماست و یکی از کمیاب ترین ها در دنیای مجازی می باشد، به درخواست کاربران عزیز آماده دانلود شده است. این بازی زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی می توانید از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Top Spin ScreenShot 1

Top Spin ScreenShot 2

Top Spin ScreenShot 3

خواستنیـ آ بازدید : 362 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مهیج و زیبای موج سواری Surfs Up

 

.: نسخه کامل :.

داستان بازی Surf’s Up برگرفته از انیمیشنی با همین عنوان می باشد که موضوع آن موج سواری حیواناتی همچون پنگوئن و خروس است که سوار بر تخته اسکی خود در دل موج های آبی به چالش می پردازند. حمایت و انتشار این بازی مهیج توسط کمپانی نام آشنای UbiSoft خود مهر تأییدی است بر صلاحیت این بازی. در ابتدا باید یک قهرمان موج سوار را انتخاب کرده و برای شرکت در مراحل و ماجراجویی آماده شوید. گرافیک قابل قبول، محیطی شاداب با رنگ بندی زیبا، شبیه سازی موج های دریا به طور حرفه ای، وجود بیش از 21 مرحله متنوع، 13 کاراکتر یا قهرمان، موسیقی عالی، گیم پلی قوی و امکان عکس گرفتن از ویژگی های منحصربفرد این بازی می باشد که در کمتر بازی های مشابه دیده شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامل این بازی زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Surf’s Up ScreenShot 1

Surf’s Up ScreenShot 2

Surf’s Up ScreenShot 3

خواستنیـ آ بازدید : 180 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید ورزشی بیسبال Major League Baseball 2K11

Major League Baseball 2K11 عنوان بازی جدیدی است که در اوایل سال 2011 توسط کمپانی نام آشنای 2K منتشر شده است. بار دیگر کمپانی Visual Concepts مهارت خود را در ساخت بازی های حرفه ای و بی نظیر نشان داد و در این بازی نیز بیشترین قدرت را به جزئیات و شبیه سازی معطوف کرده است. امکان تغییرات محسوس در گیم و کاراکترهای آن از نقاط قوت بازی است، بدین ترتیب که شما می توانید بازیکن انتخابی خود را مورد سنجش قرار داده و به قدرت بدنی و تکنیک وی بیافزایید و عملکرد و سرعت وی در میدان را تغییر دهید. این بازی زیبا قبلا برای کنسول های xbox 360 و ps3 عرضه شده بود و در پی استقبال گیمرها، نسخه PC آن نیز منتشر شده است، با تکیه برهمین گفته و طبق آمار سایت های منتقد می توان محبوبیت این بازی را بیش از سایر بازی های رقیب و مشابه دانست، چرا که بازی های ورزشی از جایگاه خاصی در میان علاقمندان برخوردار است. واقعیت گرایی در این بازی به اوج رسیده است و گیم پلی منحصربفرد بازی را اداره می کند که باعث شده است علاقمندان ناخودآگاه جذب مدیریت خود بر بازی شوند. همچنین قدرت کنترل زیبا بر کاراکتر و روش های کنترل توپ و ضربه زدن به توپ از به طور عالی شبیه سازی شده است. در ادامه مطلب می توانید تصاویری زیبا از محیط بازی را ببینید. هم اکنون می توانید این بازی ورزشی را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Major League Baseball 2K11 ScreenShot 1

Major League Baseball 2K11 ScreenShot 2

Major League Baseball 2K11 ScreenShot 3

خواستنیـ آ بازدید : 193 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جدید فوتبال SFG Soccer: Football Fever 1.272

SFG Soccer: Football Fever 1.272 عنوان بازی فوتبالی است که قبلا در ورژن های متفاوتی ارائه شده است که علاقمندان و طرفداران قابل توجهی نیز دارد. در این بازی زیبا و کم حجم خبری از آفساید، اوت و کرنل نیست، به عبارتی بازی از قوانین فوتبال پیروی نمی کند و آزادانه توپ را به هر سمتی می توانید ببرید. شخصیت خود را با سلیقه و علایق خود طراحی کرده و وارد تیم مورد نظر خود کنید و به مصاف دیگر تیم ها بروید، تا در هر فصل و با انجام بازی های متعدد به قدرت و تکنیک های بازیکن خود بیافزایید. در بازی 64 تیم از سراسر دنیا وجود دارد و نکته جالب توجه آن وجود تیمی به نام Tehran می باشد که متعلق به تیم ایران بوده که اسامی بازیکنان آن ایرانی می باشد. از دیگر ویژگی های این بازی انجام حرکاتی همچون برگردان در جلوی دروازه است که مهاجمان این قابلیت را دارند. لازم به ذکر است که با پیشرفت در بازی می توانید تیمی برای خود آماده کرده و با انجام بازی ها و شرکت در مسابقات به قدرت تیم خود افزوده و به لیگ های بالاتر صعود کنید. اگر از بازی های فوتبالی گرافیکی خسته شده اید و علاقه دارید در محیطی انیمیشنی و جذاب یک بازی فوتبال بادوستان خود انجام دهید تیم ایرانیان دانلوداین بازی زیبا را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

 

تصاویری از محیط بازی :

SFG Soccer: Football Fever v1.272 ScreenShot 1

SFG Soccer: Football Fever v1.272 ScreenShot 2

خواستنیـ آ بازدید : 167 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

تم سیمبین سری60, تم نوکیا سری60, دانلود تم 5800, دانلود تم تصلویر عاشقانه, دانلود تم سری 60 ورژن 5, دانلود تم موبایل

.: نسخه Skidrow :.

Nail’d جزو بازی های Racing محسوب می شود و به خاطر گرافیک فوق العاده عالی خود محبوبیت زیادی را بین گیمرها کسب کرده است. این بازی زیبا توسط کمپانی Deep Silver طراحی و ساخته شده است.  می توانید هم از موتورهای چهارچرخ قدرتمند و هم موتورهای کراس برای شرکت در مسابقات استفاده کنید و در دل کوهستان های پرفراز و نشیب به سراغ رقیبان خود بروید. پیست های منحصر بفرد، وجود شیب هایی عمودی بیش از 60 درجه، طراحی زیبای پارک ملی به نام Yosemite، هوش مصنوعی بسیار بالا در کاراکترهای بازی و حالت طبیعی کاراکترها هنگام مسابقه از نقاط قوت و چشمگیر بازی است.در بازی امکان تنظیم گرافیک و جلوه های بصری نیز وجود دارد که این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید نمایش های هوایی خود را هرچه بهتر به نمایش بگذارید. در Nail’d حس طبیعی بودن و واقعیت گرایی به اوج رسیده است، طوری که وقتی از روی یک تپه با سرعت زیادی عبور می کنید بدن کاراکتر بازی کش آمده و چالش ناشی از سرعت زیاد را به خوبی حس خواهید کرد و هنگام عبور از مناطقی که دارای گِل و لای هستند با پخش گِل، شما به عمق بازی پی برده و خود را سوار بر موتوری قدرتمند در پیست مسابقات خواهید دید که نمونه تصاویری از داخل بازی را که در ادامه مطلب موجود است گواه این گفته است. از دیگر نکات جالب بازی درگیری بین شرکت کنندگان است که می توانید با ضربه زدن به حریف خود که سرسختانه قصد پیشی گرفتن از شما را دارد، وی را از دور مسابقات خارج کنید. همچنین امکان اعمال تغییرات بر روی موتور و مکان های برگزاری مسابقه وجود دارد. پرواز موتورهای چهارچرخ در دل جاده های خاکی و تپه ها شما را به وجد خواهد آورد و ساعت ها شما را در پشت کامپیوتر سرگرم خواهد کرد و نشاط و هیجان متفاوتی را تجربه خواهید کرد. نسخه کامل این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از میحط بازی :

Nail’d ScreenShot 1

Nail’d ScreenShot 2

Nail’d ScreenShot 3

Nail’d ScreenShot 4

خواستنیـ آ بازدید : 141 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم مینی گلف Mini Golf

بازی های ورزشی به خاطر وجود چالش و هیجان زیاد در حین بازی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. از این رو تیم ایرانیان دانلود بازی کم حجم و زیبای ورزشی را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده است. این بازی Mini Golf نام دارد و توسط MyRealGames ارائه شده است. مسابقات در یک محیط بسیار شیک و زیبا باید برگزار می شود و شما باید تمام قوانین مربوط به بازی گلف را رعایت کنید. 6 نوع کمپینگ بازی مثل قلعه های تاریخی، پارک های ملی، کنار استخر و … از جمله مکان های اجرای بازی است. رنگ بندی های کاربر پسند، حجم کم و مسلط بودن گیمر به بازی از جمله ویژگی های بازی محسوب می شود. امیدواریم این بازی کم حجم و زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

 

تصاویری از محیط بازی :

Mini Golf ScreenShot 1

Mini Golf ScreenShot 2

 

تعداد صفحات : 62

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,017
  • بازدید ماه : 2,865
  • بازدید سال : 19,717
  • بازدید کلی : 2,406,483