loading...
خواستنیـ آ | مجله تفریحی سرگرمی
خواستنیـ آ بازدید : 152 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی والیبال International Volleyball 2009

 

International Volleyball همانطور که از نام آن پیداست از جمله بازی های شبیه سازی شده ورزش محبوب والیبال می باشد که شما میتوانید آن را در کامپیوتر خود انجام دهید. در این بازی همانند ورزش والیبال دو تیم پس از ست ها متوالی با یکدیگر مسابقه می دهند تا در آخر تیمی که در 3 ست تیم حریف را شکست داده باشد برنده میشود. همچنین در این بازی تمامی قوانین ورزش والیبال مانند اوت, خطای روی تور و … حکم فرماست و به محض انجام هر خطا تیم مورد نظر جریمه شده و توپ در اختیار تیم حریف قرار خواهد گرفت. در این بازی تیم های مختلف جهان از جمله تیم ملی کشورمان ایران هم قرار گرفته که میتوانید با انتخاب تیم مورد نظرتان وارد مسابقات شوید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب

خواستنیـ آ بازدید : 154 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی کم حجم و زیبای تیرانداز افسانه ای Bowman Legend

بازی زیبای Bowman Legend یک بازی تیراندازی و کم حجم است که برای شما دوستان بسیار سرگرم کننده خواهد بود و شما را به دنیایی ساده و در عین حال سرگرم کننده خواهد برد. در نقش تیراندازی ماهر ظاهر خواهید شد که باید جون انسان های بی گناهی را که در حال اعدام هستند را نجات دهید، در بازی شما فقط یک تیرکمان مشاهده می کنید که باید پس از جهت گیری به طرف طناب دار و تعیین میزان قدرت، تیر را از کمان رها کنید. رفته رفته مراحل سخت تر شده و نیاز به سرعت و دقت بیشتری را برای پیروزی احساس خواهید کرد. یک بازی سرگرم کننده را در محیطی زیبا تجربه کنید و از این بازی زیبا لذت ببرید، هم اکنون این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Bowman Legend V1.1 ScreenShot 1

Bowman Legend V1.1 ScreenShot 2

Bowman Legend V1.1 ScreenShot 3

خواستنیـ آ بازدید : 737 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی کم حجم و زیبای 101 پنگوئن خانگی Penguin Pets

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

با یک بازی متفاوت و زیبا با نام 101 پنگوئن خانگی در خدمت شما هستیم. این بازی زیبا از دسته بازی های کمیاب و محبوبی است که نظر کاربران مبتدی و حرفه ای را به خود جلب کرده است. بازی سبک مدیریتی دارد و شما اختیار چندین پنگوئن را در دست خواهید گرفت که باید با این پنگوئن های زرنگ و البته باهوش به ماجراجویی و گشت و گذار بپردازید. بازی سبک ورزشی مدیریتی دارد و شما می توانید نوع پوشیدن لباس، محل تفریحگاه خود، و حتی مهارت های پنگوئنتان را نیز خود انتخاب کنید. به پنگوئن خود شنا کردن یاد بدهید تا در مسابقات شنا با دیگر دوستانش مقام کسب کند، به او طرز پرش از موانع  و پرش بلند را بیاموزید تا با شرکت در مسابقات برای شما منبع درآمد نیز باشد. این بازی زیبا در محیطی فوق العاده همچون جنگل های سرسبز، پارک های آبی و خانه های مجلل برگزار می شود و برای شما شادابی بخش خواهد بود.

تصاویری از محیط بازی :

Penguin Pets ScreenShot 1

Penguin Pets ScreenShot 2

 

خواستنیـ آ بازدید : 171 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و ورزشی مسابقات اسکی سواری Ski Challenge 2011

Ski Challenge 2011 عنوان یکی از جدیدترین بازی هایی که در سال جدید انتشار یافته است و با حجم کم محبوبیت زیادی بین طرفداران بازی های ورزشی دارد. این بازی زیبا توسط کمپانی بزرگ  Greentube در اوایل سال 2011 انتشار یافته است. بازی شما را به طور حرفه ای وارد دنیای مسابقات اسکی سواری می کند که شما باید با دقت، سرعت عمل و عکس العمل به موقع خود در این مسابقات مقام کسب کنید و به رده های بالا صعود کنید. بازی به طور زیبایی طراحی شده است و کاراکترهای بازی به طور طبیعی رفتار می کنند و وجود صداهای طبیعی نیز کمک می کند تا بازی بیشتر به سمت واقع گرایی سوق پیدا کند. اسکی سواری در محیطی پوشیده از برف شما را به چالش و هیجان وا می دارد و باعث سرگرمی و نشاط شما خواهد شد. این بازی زیبا و کم حجم ورزشی را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Ski Challenge 2011 ScreenShot 1

Ski Challenge 2011 ScreenShot 2

 

خواستنیـ آ بازدید : 159 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کمیاب و محبوب لیگ بی قانون و پرآشوب Chaos League

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

با یک بازی کاملا متفاوت که شاید همانند این بازی را تابه حال ندیده اید، در خدمت شما هستیم. این بازی زیبا لیگ بی قانون و پرآشوب نام دارد و همانطور که از اسم آن پیداست مربوط به مسابقات ورزشی می باشد ولی با سبکی کاملا متفاوت و غیرقانونی، که در آن هرج و مرج اولویت است و چیزی به اسم بازی جوانمردانه وجود ندارد. باید در رشته های مختلفی که مسابقه می دهید مقام کسب کنید، هرچند برای این کار لازم باشد حریف خود را به کام مرگ بکشید. هدف شما پیروزی در محیطی است که داوران و ناظران بازی خود اهل آشوب و بی نظمی هستند و قوانینی وضع شده است که هرچیزی جز عدالت در مسابقات را قبول می کند. بسیاری از علاقمندان به بازی های بی قانونی که دارای سبک افراطی هستند و در آن پایبند به هیچ گونه نظمی نیستند منتظر این بازی پر سر و صدا بودند. در بازی سراغ انواع رشته های ورزشی می روید که تعداد آن ها به بیش از 10 نوع مسابقه متفاوت تیمی و انفرادی می رسد که 60 بازیکن جادویی و عجیب در این مسابقات شرکت می کنند و 170 نوع جادو و ترفند برای استفاده وجود دارد که شما می توانید با استفاده از کاراکتر اول خود که توسط او در مسابقات شرکت می کنید از این جادوها نیز استفاده کنید. این بازی به علت کمیاب بودن در کمتر سایت ایرانی مشاهده می شود و تیم ایرانیان دانلود این بازی را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی، برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده است. هدف پیروزی است و قانونی وجود ندارد اگر لازم شد حریف خود را به کام مرگ بفرستید تا در بازی هایی که زور بازو لازم است مقام کسب کنید و به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. علاوه بر مسابقات باید از جان خود نیز محافظت کنید و به یاد داشته باشید اگر درمیدان نابرابری ها اگر نکشید کشته خواهید شد. امیدواریم این بازی زیبا و کم حجم که گرافیک قابل قبولی نیز دارد مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

 

تصاویری از محیط بازی :

Chaos League ScreenShot 1

Chaos League ScreenShot 2

Chaos League ScreenShot 3

تعداد صفحات : 62

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 84
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,179
  • بازدید ماه : 3,027
  • بازدید سال : 19,879
  • بازدید کلی : 2,406,645